29.8.08

Feysbuk sosyalistleri

Daha geçenlerde demme ile yapacak başka bir şey bulamadığımız için öylesine onun bunun profilinde gezinirken farkına vardık feysbuk sosyalistlerinin. Bir insan neden katıldığı bir gösterinin, protestonun, basın açıklamasının fotoğrafını gider de profiline koyar pek anlaşılmasa da gene de saygıyla karşılanır. Sesinin, savunduğu görüşün diğer insanlara da ulaşmasını istiyordur, eyvallah.

Şimdi abi abla koymuş bir fotoğrafını, arkada çevik kuvvet dünyanın polisi, ablanın abinin elinde "özgürlük, barış" yazan bir bayrak, coşkuyla sallıyor. Bakıyorsun fotoğrafa aynı zamanda da düşünüyorsun, "gerçekten de güzel ve anlamlı bir fotoğraf bu!" diyorsun ve gözlerinin fotoğraf hakkında yapılan yorumlara kaymasıyla bambaşka bir boyuta geçiyorsun. "canııııım, ne kadar güzel çıkmışsın!", "o senin güzelliğin canııım, seni çok özledim!". Başka bir abi abla nükleer enerjiyi protesto etmiş, olayla ilgili fotoğrafları koymuş, doğal olarak bekliyorsun ki altında "sizin yanınızdayız, nükleree sonsuza dek karşıyız" şeklinde yorumlar olsun. Bir bakıyorsun ki "üzerindeki ne kadar da yakışmış canııım, çok güzel olmuşssun!" yazıyor.

Değişik değişik fotoğraflara baktıkça korkmadım değil, hiç belli olmaz, koymuştur açlık grevindeyken çekilen bir fotoğrafı, altına da yazmışlardır, "canııım ne kadar da kilo vermişsin, bikini ne de çok yakışır sana şimdi, çok kıskaaaandım:)))))))", "kıskanmaaaa canııııım, şimdi balık etli kadınlar modaa : ))))))"

Diğer ülkelerde de feysbuk sosyalistleri var mı diye de merak ediyor insan? Örneğin var mıdır şöyle bir şey?


-Ata bak ne kadar tatlı :))))) Yine de şahlanıyor amaaan:))))). Çok özledim seni, nerelerdesin?

-O senin tatlılığın. Ben de seni çok özledim:( En son Betty'nin doğumgününde görüşmüştük, ondan sonra ne aradın ne de sordun pis :)))

No comments: