30.8.08

Yaşam Koçu Sadık.

Merhaba, ben Sadık. Yaşam koçunuz Sadık. Sadık yaşam koçunuz Sadık. Siz insanların bazı hedefler belirlemesine ve belirlediğiniz bu hedeflere ulaşmanıza yardımcı oluyorum. Ve butün bunları belirli bir ücret karşılığında yapıyorum. Ücret demişken, beni en çok üzen konulardan bir tanesi de, sizlerden bazılarının bizim bu mesleğimizi "adamlar oturduğu yerden para kazanıyor." şeklinde küçümsemesi. Özellikle belirtmeliyim ki, bu oturulan yerden para kazanma mevzusu tamamıyla müşterinin seçimine bağlı. Eğer müşteri benim tavsiyelerimi oturarak dinlemek istiyorsa benim bu durumda yapabilecek bir şeyim yok.

Çok ve değerli müşterilerimizin tercihine göre seanslarımız karşılıklı halter çalışırken, şirin köylerimizin el değmemiş bağlarında çavuş üzümü toplarken, mekik çekerken ya da günlük ev işini yaparken de gerçekleştirilebilir. Müşterilerimzden ev hanımlarımız arasında seanslarını temizlik yaparken gerçekleştirmek isteyenler oldukça fazla. Ev işi yapmanın en fazla kalori harcanan sporlardan biri olduğunun farkına ikinci seansın sonunda varıyorlar. Kalplerinde, ruhlarının derinliklerinde yatıyor bu ama farkedemiyorlar. İşte biz burada devreye giriyoruz. Ruhunuzun derinliğinde, gözünüzün önünde olan ve ne yazık ki farkedemediğiniz milyonlarca olguyu görmenizi ve mutlu olmanızı sağlıyoruz. Daha fazla bilgi için lütfen e-mail gönderiniz. Vakit buldukça, burada, müşterilerimle olan deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim. Unutmayın, mutluluk aslında çok yakınınızda ve sadık yaşam koçunuz Sadık bir e-maıl uzaklığınızda. Görüşmek üzere.

2 comments:

kafein said...

ben de bir yasam kocundan destek almak istiyorum , cok param var benim . evlilik danismanimla paralelinde yurutebilirim sanirim tavsiyelerini, her ne kadar bekar olsam da. reiki yi de bunlarin arasin sikistiririm .astrolog um bu sene guzel seyler yapacagimi soyledi zaten . yuppiii .

petekdoku said...

sevgili kafein, ilgin icin cok tesekkurler. senin gibi insanlarin oldugunu bilmek bizleri daha da guclu kiliyor. evlilik danismanligi, yasam koclugu bunlar cok degerli meslekler olmasina karsin ozellikle ulkemizde gereken degeri gormuyorlar. sanirim cagin biraz ilersinde olan insanlariz biz.:)

seanslar ve ucretleri konusunda sana mail attim. seansi hangi kosullarda gerceklestirmek istedigini soylersen, ona gore bir on hazirlik yapacagim.

mutluluk cok yakininizda ve sadik yasam kocunuz sadik bir e-mail uzakliginizda. sevgiler kafein, mutluluklar. :)