19.5.09

Charles İş Başında - 3


-Charles?

-Buddy, Kanka?

-Bütün gece uyumadım, altılının çatısını kurdum, ilk üç ayak hepsi, son üç ayak tek. Bombalar gelirse ki gelecek, yeni bir hayat bizi bekliyor.

-Vallaha mı? Ver bakayım. Kanka ne yaptın sen dördüncü ayakta yatar bu. Aprantiyi tek atmışşsın.

-Abi adam haftaya askere gidiyor, harçlık olsun diye yarışı ona kazandıracaklar.

-Kanka geçen hafta da İzmir koşusunda adam evleniyor diye tek attık, startta kaldı yarışı tamamlayamadı.

-Abi bu sefer kesin alacak, nerden baksan seksen ganyan verir. Sen ortak oluyo musun şimdi bu kupona?

-Kanka, para mı kaldı cepte? Çoluk çocuk bakarak para mı kazanılır. Dur ben Adam'a sorayım.


-Adam, adamım. Girebilir miyim?

-Beni yalnız bırak Charles, yalnız kalmaya ihtiyacım var.

-Vay keranacıya bak. Şimdi bırak da yalnızlığı, sen bugün harçlığını aldın değil mi? Yarısını bana ver akşam sana beş katını geri vereyim.

-Gene altılı yaptınız di mi? Ben de ortak olursam olur, olmazsam yalnız kalmaya ihtiyacım var. Beni yalnız bırak.

-Tamam tamam, sen de ortaksın ama kupona at yazmak yok. Anneye söylemek yok.

1 comment:

kafein said...

abi sence charles evin kizini duduklemis midir?