6.9.08

Ali Rıza Bey

Sabırsızlıkla beklenen günlere değdi ve Yaprak Dökümü yeni sezonla biz seyircilerine merhaba dedi. Bütün sezon boyunca hep birlikte Ali Rıza Bey için üzüleceğiz. Çocuklarını doğru yetiştirmeye çalıştırmış, son derece dürüst, çevresine saygılı Ali Rıza Bey'in başına gelenlere üzülmemek elbette elde değil. Fakat Ali Rıza Bey konusunda gözlerden kaçan bir nokta var. Bu nokta hakkında bırakın üzülmeyi, olayı hatırlayan birine bile rastlamadığım için ona da ben üzüleyim izninizle. Çok iyi hatırlıyorum, dizinin başlarında, yani Tekin ailesi İstanbul'a yeni göç etmişken, oğlan askerden dönüp üstüne güzel bir yerde iş de bulmuşken, kısacası aile inanılmaz derecede mutluyken, bu adamcağız bir sabah uyandıktan sonra karısıyla sevişmek istemişti. Kadın da "ay şimdi çocuklar uyanmıştır, tööbe tööbe!" diyerek ve nazlanarak bu isteği geri çevirmişti, çok iyi hatırlıyorum. İşte ondan sonra ne olduysa oldu zaten, yüz bölüm oldu bunlarına başlarına gelmeyen kalmadı. O sabah yaşanamayanlar, mutlaka bu adamın içinde bir ukte olarak kalmıştır, üzülmemek elde değil. Her şey yoluna girecek mi, Ali Rıza Bey bölümlerdir taşıdığı bu ukteyi gerçeğe dönüştürebilecek mi, bunu hep birlikte önümüzdeki bölümlerde göreceğiz.

Edit: Üşenmedim, aradım buldum ilgili sahneyi, bulmaz olaydim. Adamin o bakışları yok mu, bir Pazar keyfimiz vardı, onu da kaçırdı.

5 comments:

kafein said...

ali riza bey boyle bir sey yapmaz, yapamazz . yalan soyluyosun.. yalannnn !!

petekdoku said...

Sevgili kafein, sadık yaprak dökümü seyircileri olarak birbirimizi daha iyi anlamamızı beklerdim. Asla yalan söylemeyen, dürüstlükten taviz vermeyen, her ne kadar zor durumda olsa da yanlış yola asla sapmayan Ali Rıza Bey'in seyircileriyiz biz. Nasıl olur da yalan söyleriz? Sana dizinin bütün bölümlerini baştan bir kez daha ve daha dikkatli seyretmeni tavsiye ediyorum.

Üfürükten Prenses said...

cidden bende ilk defa duydum böyle bir sahne olduğunu..
herşeyin sebebi bu muymuş yahu ?
ilginç saptama :D

petekdoku said...

@gerçek zamanlı tek prenses, üfürükten: ilgili sahneyi posta ekledim.

@kafein: umarım en kısa zamanda benden özür dilersin. senin yaşam koçluğunu yapmam, bana ağır ithamlarda bulunmanı gerektirmiyor. işte bu yüzden mutsuzsun ama merak etme hepsi geçecek. bugün saat dörtte ikinci seans için buluşacağız, hatırlatayım dedim.

kafein said...

su dakika itibariyle ali riza bey benim gozumde bitmistir..o musfik icimizdeki buyuttugumuz ali riza amcayi bu hallerde gormek icler acisiydi.neyseki icimdeki bu hayal kirikligiyla, bu deprem catirtisiyla bas edebilecegim, zira sizin yasam koclugu seanslarini katiliyorum ve ne mutluki bu ogleden sonra seansimiz var. sevgiler ..