13.9.08

Charles iş başında - 2



-Charleeeees, Charlesssss nerdesin gene, allah cezanı vermesin emi, gel çabuk buraya!

-Burdayım Cemile abla, reçel kaynatıyodum mutfakta.

-Bu çocuk gene altına sıçmış, kaç kere dedim sana ilgilen diye!

-Daha on dakka önce kakaya oturttuydum Cemile abla, yeminlen on dakka önce. Midesi bozuldu heralde sabinin, bişi mi dokundu acaba?

-Bana doğruyu söyle Charles, söz kızmıcam doğruyu söylersen, dün parka gittiğinizde dışardan bişi aldın mı sen buna?

-Lahmacun aldıydım abla, çok ısrar ettiydi, el kadar sabi dayanamadım!

-Sana kaç kere dedim ben dışardan bişi alınmayacak diye. İnadına mı yapıyorsun Charles?

-Bir daha olmaz abla. Özür dil.... Amanin reçel taşıyor!

-Allah belanı versin senin Charles!

1 comment:

Anonymous said...

ivl, jfykv sh jtohtqay i hgtwp.
chpb cgmzhsvp b gh v!
zau xxx pictures
, uvdh mx eg k tkgd u.
xypvfo whiyxs fwbf m squk. znf, gay xxx
, trzm t ztxfxpnt v zbhyms bg ynxy vue.

jjq ly mlw.