24.9.08

Feysbuk

Ali Riza Wrote:
at 9:12pm on September 23rd, 2008

Cihat Bey, nerden buldun bu fotoğrafı, Allah iyiliğini versin. :))))) Sami Bey'in doğumgününden hemen sonraydı, yoksa yanlış mı hatırlıyorum. :) Ne kadar çok eğlenmiştik. Nadir Bey, canım baston ne kadar da yakışmış:). Hepinizi çok özledim. :((((

Nadir Wrote:
at 9:08pm on September 23rd, 2008

Canım teşekkür ederim. O senin güzelliğin :))) Hepinizi ben de çok özledim. :(((((

Sami Wrote:
at 3:08am on September 24rd, 2008

Cihat Bey, hayır yanlış hatırlamıyorsun, evet benim doğumgünümden hemen sonraydı. Ali Rıza Bey'e bakın arkdş lar nasıl da utangaç çıkmış :))))))) Ne kadar da güzel günlerdi hakikaten :(((((

Ali Riza Wrote:
at 6:12am on September 24rd, 2008

Hiçte bile cnm, hiçte utangaç çıkmamışım. :)))))) Sen kendine bak önce Sami Bey, kendine :))))). Baban izin vermiyor da sakal bırakmıyorum diye nasıl da kıskanırdın bizi :)))) Hepinizi çok özledim. :(((((

2 comments:

Riggs said...

auahuahuaha

Ayça said...

Hahahahahaha. Şahane bir blog burası.